Tandläkarskräck

Jag har gryyyym tandläkarskräck. Får svårt att sova innan jag ska dit osv. Är som ett litet löv som virvlar omkring i luften. Hatar det verkligen.
Idag skulle jag dit o göra en undersökning. Fy fan! Hon var super, supergullig o jag var inte ett dugg nervös innan. Ända tills vi börjar ta bilder på mina tänder o hon utropar OJ! Har du inte ont här? Nej, svarar jag förvirrat. Jag måste hämta tandläkaren säger hon då. Känner hur nerverna börjar vibrera. Tandläkaren kommer in o utbrister "OJ! Har du inte ont?" Men shit, vad fan är det frågan om? Det visar sig att jag måste ROTFYLLA två tänder brevid varandra. Jag dog nästan. Började DYNGTJUTA. O de är så rara, höll en hand på min arm, gav mig papper o pratade lugnt med mig. Jag frågade halvt om halvt på skoj ifall man kunde bli sövd o göra det, men det kunde man inte. Men däremot kan man få lugnande. JA! Så nu ska jag bli ruinerad också... väldigt roligt. Not! Jag mår lite lätt illa, dels för pengarna men också för att jag är så jävla rädd. Sjukt rädd! Jag tror ju i min egna lilla värld att de tkommer göra jätteont! Men jag hoppas att det INTE gör det...*gulp*

Angående Alvin, så är han inte så sjuk som det kanske lät. Dessutom kom ju de inläggen jättemycket senare än vad jag hade skickat dem... CP blogg.se

disney on ice var en hit! Alvin o Linus satt som två ljus på stolarna o gillade det massor. När Snövit skulle ta en bit av äpplet så vrålar Alvin "NEEEEJ" Plutten! Han ville rädda henne tror jag. Häftigast var draken ur nån saga som jag inte har en aning om vad det var för nåt? Nåt kinesiskt...? Nån som vet? O sen var odjuret väldigt häftigt också.

I söndags var vi på brandstationen o hälsade på Rikard. Tina har inte fått än. Stackars!
Grabbarna, linus var med då också, tyckte det var skithäftigt!

En bra helg helt enkelt... Mer sånt tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Om det var en röd drake så är det nog ifrån Mulan.

2009-02-09 @ 21:24:04
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0