Torsdag=tristdag

Idag är det en trist dag. Det är så tråkigt! Försökte spela lite betapet samtidigt som jag svarar i telefon. Det gick INTE bra. Min rating sjönk lite hastigt som jag kan tänka mig att Titanic gjorde.
Shoppade en fin liten röd jeanskjol idag. Vet inte om jag ska behålla den, men jag ska testa den hemma i MIN miljö så får vi se. Tänkte den kunde vara fräsch till våren också. O nu måste jag ju klä mig så piffigt hela tiden. Vilket är roligt, men ansträngande. *puh*

Idag ska Anders hämta Alvin. Gud så skönt! Jag orkar inte med det där tjutandet så fort man visar sig. O då kommer jag hem fortare o då kan vi äta tidigare också. Asskönt!
I morgon är det Palace som gäller. Har inte ens pratat ihop mig med tjejerna som ska gå... Kanske borde göra det?

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0