Vad fan tänkte jag på?

Jag har gjort en del crazy things i mitt liv. Både bra o dåliga. Mest dåliga. Fast roliga. Men herregud? Tänker tillbaka ett par år i mitt liv o känner... För fan, Jenny. Hur tänkte du? Det är ju så jag skäms för mig själv för saker jag gjort för 100 år sen. Hjälp, liksom. Bara tur att inte konstigare saker hände. Eller vidrigare saker kanske man ska säga. Facebook hyfsat roligt ibland, men det kan också väcka gamla minnen till liv. SÅna som man kanske egentligen grävt ner o hoppades aldrig skulle komma upp igen. Det sjuka i historien är att det är JAG som sökt upp mina spöken. Vad tänkte jag på? Nu är vi där igen. Galet värre.

Ge mig lunch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag känner igen mig! det där du skriver om facebook..

2009-02-16 @ 16:11:42
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0