Dagens shopping 2

Byxorna var så där.
Tröjan var skit!
Tajtsen var kanon, har dem på mig idag faktiskt. Tillsammans med en svart overzise t-shirt som blivit för kort i tvätten. Jag ser ut o känner mig som en liten fjortis som försöker se vuxnare ut... ha ha ha!

Ska in till stan sen o prova en mindre storlek i jeansen o sen lämna tillbaka tröjan. Känner mig fortfarande inte riktigt nöjd med vad jag ska ha på mig på lördage, men nu skiter jag i det. Det får bli som det blir. Jag har ju ändå kille så vem faaan bryr sig!??!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Du är bra knasig du! Hoppas du hittar något istället för den tröjan.

2009-01-23 @ 12:15:18
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0