Dagis

Idag när jag hade lämnat Alvin o stog i kapprummet så kom en av fröknarna ut. Hon berättade att det hade hänt en rätt allvarlig grej som de ville berätta själva o inte att någon från de andra avdelningarna skulle berätta. Jag blev asskraj! Så säger hon att när de hade lekt igår på dagis så hade Alvin tagit strypgrepp på en kille...!!! Jag dog!! Visste inte vad jag skulle säga, eller vad jag skulle göra! Vad fan gör man!? Hon berättade vidare att det var ingen fara med killen o det hade gått så fort o de hade ju varit med o sett det, men det är ju ändå allvarligt! Fy fan... Efteråt hade han skrattat o sagt att han sett det på Simpsons. Vilket hon trodde kunde stämma eftersom de gör ju så där rätt ofta. Så jävla pinsamt! Alvin o Anders brukar ju kolla på det där ibland. Typ bläddrar vi o ser att det är Simpsons så kan de ligga o kolla på det. Men nu är det slut med det. Nu har vi ju fått bevis på att han tar in det han ser på TV o gör likadant. Han kan ju inte förstå att man inte får göra så o att det är farligt. Usch! Känner mig som världens sämsta förälder typ. hur fan har vi kunnat låta honom kolla på det där jävla skitprogrammet? Klantigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0