Gott nytt fruset år!

Shit, vad kallt det är idag! Mina fingrar är helt stela av kylan - inomhus! Jag har klagat i typ sex år att det är så kallt på mitt kontor. Än har inget hänt. Men snart slutar jag här så nu skiter jag i det. Men det är lite jobbigt att skriva på tangentbordet...
Har precis läst min nya idols blogg - hanky.se/dominika Hon är ju för härlig alltså. Slank in på gynnings också, men fan.... jag fattar inte riktigt henne. Djup o ytlig på samma gång... skriver halvkonstiga inlägg bla bla bla...

Kevin skrålar i bakgrunden "with every bit of me..." Ibland gillar jag den massa, just nu inte alls.
Halsbrännan svider i halsen - jävla jordnötsås. O jag som ska gå ner i vikt o allt, smart att äta jordnötssås då? NÄ, men grönsaker o jag är inte riktigt kompisar. tomaterna hatar mig o rymmer o jag vill inte ens jaga dem. Soltorkade absolut, men inte färska. Om bara de soltorkade tomaternas små bäbisar kunde sluta fastna i mina tänder så jag får gräva som en idiot för att sen kunna bita ihop tänderna normalt. I-landsproblem? Ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0