Mens

Jag hatar verkligen att ha mens. Det är det värsta eländet vi tjejer har enligt mig. Eller kanske näst värsta, det värsta måste vara att föda barn. Men skit i det, jag HATAR mens. Det gör ont, jag förblöder typ o får springa på toa hela tiden. Är alltid orolig för läckage o springer därför hela tiden på vår äckliga orangea toalett. Vår toa är verkligen hemsk o så luktar det väldigt ofta urin på den.. Jag brukar anklaga gubbarna för att de inte kan pricka rätt men alla säger att det inte är de utan att det är fel på rören. Yeah right. Deras "rör" i så fall. Vi har numera en "dam" -toa. Den kallar vi för klubbhuset. Men den har börjat användas av gubbarna nu också, men än luktar det inte urin på den. Så det kanske är rören iaf då? Nä, jag tror ändå att det är de som inte kan pricka rätt. Varför sitter inte killar o kissar?
Meeen... det var ju mens jag skulle prata om. Fast nu vet jag inte vad jag ska säga mer... mer än att jag HATAR det. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0