Metallica

Anders gillar Metallica. Jag gillar Metallica. Anders är uppsagd, jag har jobb. Jag frågade Anders i dag om vi skulle åka o kolla på dem i Globen. Jag har hittat biljetter för 800 kr styck. Anders tycker inte att vi ska åka för han har inget jobb om 6 månader, jag tycker att vi kan åka ändå. Vi gör aldrig nåt speciellt. Men nu har vi skilda åsikter. Vad tycker ni? Hur hade ni gjort? Det blir ju mera kostnader än biljetterna såklart typ mat o bensin o parkering. Men hallå? Det är ju nästan once in a lifetime känsla över detta juh... Vem vet hur länge till de där gubbarna kommer spela? Så...ge mig era åsikter... !!


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅK! De resterande 5 månaderna kan ni leva lite snålare. Lägg undan pengar i smyg som ni kan ha när ni åker så kännar han inte att det kostar så mkt. Låna en liten bil av ngn som inte drar så mkt bensin. Min moster har fått parkera gratis vid Pressbyrån som ligger vid Globen, åk dit o fråga! Är det en lördag kan man parkera gratis vid Zinkensdamm o ta T-banan till Globen el en prommenad på 10 min (enligt Micke). Se nu till att få lite roligt i tillvaron.

Kram Petra

2009-01-26 @ 20:54:02
Postat av: Kicki

ÅK!!!!

Finns inget att tveka över, spara de pengar ni kan, lägg undan lite då och då och UNNA er detta! Man lever bara en gång och lite kul måste man ha!!

2009-01-27 @ 12:20:05
Postat av: Sandra R

Lite sent svar kanske? ÅK!!! Annars blir det lätt en sak att älta när ni inte har något annat at älta om. Får jag följa med i en liten ryggsäck? Ni kan säga att jag är en maskot.

2009-01-29 @ 10:18:38
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0