putte är sjuk... Igen. Han kräktes

MMS

putte är sjuk... Igen. Han kräktes när jag kom o hämtade honom. Jag tror det berodde på dels att han har feber, vilket vi märkte när vi kom hem, men också för att de rätt honom i en bäbisstol o han inte kom loss. Älsklingen! Blev lite trött på personalen, fick ingen hjälp utan jag fick både torka spyor o ta hand om en smått hysterisk unge också..:-( O vi som skulle på kalas i helgen som Alvin pratat om hela veckan. M jag skulle ha kristin o hon blev jätteledsen o ringde o grät. Men vad gör man? Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hälsa plutten att ni får komma en annan dag.

Vi har världens bästa dagis. Blir nästan rörd till tårar hur mkt de engagerar sig i Linus och hans prat. När jag hämtade honom i dag berättade tre personal om dagens stora utveckling i språket. Hade lekt med en tjej o en personal och pratat en hel del. Guld och blå hade han sagt utan att ngn sagt innan så han kunde härma. Nästan så de blir mer stolta än vad jag blir. Vi ska göra en bok med bilder på ord som han kan teckna och säga. Han ska vara delaktig och välja bilder och klippa o klistra in. Personalen har på bara en dag planerat hur de ska göra på dagis. De ska även filma honom för att lättare komma ihåg vilka ord han kan säga.

Ni får flytta till Smedby!!!!

Ha det så bra o krya på er.

2009-01-30 @ 21:44:47
Postat av: lise

Stackars liten :-( Oskar var lite varm i natt och jag fick panik direkt. Inte IGEN tänkte jag, två dagar har han ju varit frisk. Men det verkade ha gått över tills nu. Jag skulle skällt på personalen på dagis, men samtidigt är jag väldigt anti-dagis just nu.

2009-01-31 @ 09:02:51
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0