Telefonidiot

Pratade precis med en idiot i telefon. En riktigt jävla idiot. Hon vägrade lyssna och jag blev skitirriterad. Hon tyckte att JAG skulle ringa ett samtal till en person som jag tyckte att det var bättre att hon ringde sjläv. Sen var eländet igång. Jag ringde personen i fråga som även han blev skitirriterad på att hon ringt till mig. Han skulle återkomma till henne på måndag.
Sen ringer hon igen. Presenterar sig o frågar om jag är trött på henne. Ja svarar jag då. Hon blev skitsne. Men ursäkta? Fråga inte då. Sen pratade vi vidare o jag försökte förklara för henne att jag kanske inte rätt människa att prata med utan att hon borde prata med ekonomi. Säger att jag ska koppla henne, får inte tag på någon på ekonomi o ber henne då ringa tillbaka på måndag. Då är inte jag tillmötesgående o hon ska prata med min chef. Ja snälla gör det, talade jag om för henne då. Jag lämnade gladeligen ut chefens nummer. jävla idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0