Utrensning

Idag har jag städat ur vårt skafferi. Shit alltså. Vi hade så mycket gammal mat där att det var nästan sjukt. 2 hela påsar med bara gammalt skit. Iof torrvaror, men ändå. Nu åkte det ut iaf. O nu ekar skåpet tomt istället. Tyvärr hittade jag ingen choklad. Jag ser chokladkakor, Marabous, överallt just nu. Är så sjukt chokladsugen att det finns inte. Varför ska det vara så jobbigt att lägga om sin kost? Till efterrätt igår åt vi fruktsallad. FRUKTSALLAD! Jag HATAR fruktsallad! Jag vill ha choklad! CHOKLAAAAAD! Åkte spårvagn till Erika idag, Alvin blev helt lycklig. Väl där så fotades Emma Flemma, den lilla prinsessan. Så fina kort blev det! Alvin ville INTE vara med. Efteråt så knallade vi hem. Alvin sov o jag gick där o lullade. Sprang in på ÖB en sväng o kom därifrån TOMHÄNT! Ursäkta? Tomhänt? Jag? Nåt är fel. Jag som ALLTID handlar något vart jag än hamnar, typ, kom därifrån utan en massa skit i påsar. WAY TO GO, JENNY! Sen när vi kom hem så tog jag tag i den jobbiga utrensningen... Kul dag? Nja...

Kommentarer
Postat av: erika

vad duktig du är!!!! kämpa kämpa! :-) snart är den där fruktsalladen god :D

2009-01-12 @ 11:24:38
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0