Helvetesnatt

Jag är så trött.  Jag är så trött att jag nästan mår illa. Kroppen är seg som en röd råtta. Mitt lilla monster MÅSTE vara allergisk mot nåt. Jag är helt övertygad om det. Så fort vi kom till svärmor igår så blev hostan o snuvan värre. Det bara rann hela tiden o hostan... ja , den hostan. Det låter ju som att hela lungorna ska komma upp när han sätter igång. Man blir livrädd varenda gång. Spydde gjorde han också för att han hostade sådant. Lilla gubben. Det är så jävla synd om honom att han har det så hela tiden. Han kan ju inte vara som en normal 3-åring ska vara för han blir hämmad av hostan. Stackars. O inatt har det varit överjävligt. O jag har kanske sovit max 2 timmar. En timma framför tvn i vardagsrummet o en timma i alvins säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0