Jag är lite idiot idag

Är helt slut i huvudet efter allt det röriga o förvirrande som händer hela tiden. Jag är helt snurrig, trött o hungrig. Vill bara hem till mina älskade pojkar o gossa. När jag kommer till dagis har jag antagligen ångrat mig o längtar tillbaka till jobbet... brukar kunna vara så för tillfället. En trotsig 3 åring är INTE att leka med när man har ett humör till 1000. Ikväll blir det bowling o mat med några från jobbet. Ska bli mycket trevligt tycker jag. Hoppas jag inte somnar bara... eller snurrar ut på bowlingbanan, vilket i dagens läge inte skulle vara en omöjlighet..*blink* Hemgång... Måste mata Herman...har jag berättat om Herman?

Kommentarer
Postat av: Carro

"det röriga o förvirrande som händer hela tiden"

"helt snurrig, trött o hungrig" Vad betyder det??? :O) Nu får du förklara!



Herman! Honom har du inte berättat om men mamma har haft honom hemma några omgångar!



Kram

2009-06-10 @ 18:18:30
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Pärlan

Vem är Herman ??????

2009-06-10 @ 21:08:29
Postat av: Carro

En degklump :O)

2009-06-11 @ 13:59:18
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Det betyder jobbet...

2009-06-11 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0