Måste bara säga

att shit vilken tur jag har med vädret. Av tre veckors semester har två av dem medelhavsvärme om inte mer och tropiska nätter. Hur ofta händer det? Det enda mörka molnet på min himmel just nu är att Anders tyvärr inte delar semestern med oss. Han får sitta o slita på ett svettigt kontor istället för att njuta som oss...

Dagen tillbringades i Vasaparken tillsammans med Jessica, Filip och  Hugo. Underbart! Stekhett o ungarna badade i "poolen" typ hela tiden. Hoppade o skuttade som aldrig förr. Själv tyckte jag att det var svinkallt men gick så långt att jag vågade bada fötterna. Usch för det där vattnet altså, man undrar ju vad som finns I det egentligen. O det där vattnet D R A C K Alvin av. BLÄ! Jag skällde på honom flera gånger tills en liten kille hörde det o även han påpekade att det inte var bra o att en han visste hade kräkts hela natten av att druckit vattnet. Då säger jag "Ja, Alvin. Hör du nu vad killen säger...!" Då muttrar han o går i väg o säger... "Jag heter faktiskt Sebastian!" Eh? okej... Där hör du vad Sebastian säger. Men hallå? Hur skulle jag veta att han hette det? Inte illa att lyckas stöta sig med en liten snoris i parken... bra dagsarbete va??=)

Lite shopping hann jag med också. Fyndade en fin jeansjacka för 149 kr på Vero o sen sprang jag på ett par vita ballerina för 100 kr på Din sko. I storlek FYRTIOTVÅ!!! Vet ni hur lycklig jag blev!!!?! Det är itne OFTA jag hittar skor i den sizen... så istället får jag klämma ner dem i fyrtioettor o ha ont i fötterna istället. Inte roligt! Men nu så kan mina tår känna sig fria i den nya världen i form av ett par nya ballerina. Lyckliga dem. Då kanske de inte behöver svettas så mycket längre o jag kanske kan våga ta av mig skorna när man är bland folk...=)

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja med min otur kommer väl regnet nästa vecka!!

2009-06-30 @ 23:31:44
Postat av: Kicki

Babe!



Visst har vi tur med vädret men båda otur att våra män arbetar! Melker och jag har det toppen i Halmstad, playan hela dagarna, känns fan som utomlands. Hoppas sista veckan med mannen blir lika toppen! Ha det superbra så hörs vi!



Sommarkramar Kicki

2009-07-02 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0