Onsdag, torsdag eller vad fan är det för dag?

Mitt huvud snurrar som en LP platta på skivspelaren... Eller som ett hamsterhjul, pariserhjul eller you name it... Jävlar i havet vad jag har mycket i huvudet. Jobbet suger musten ur mig kan jag meddela. Inget funkar som det ska, ingen har några svar o folk bara går hem? Jag kallar det att slita ut fel generation först...*blinK* Det har iaf varit fullt kaos idag på jobbet o jag jobbade över i två timmar...*trött*

Det enda positiva var ett kanonmail jag fick när jag öppnade mailen. Underbart fantastiskt roligt! Jag kan inte riktigt berätta VAD det handlade om men det var himlastormande vill jag lova!

Chefen berömde mig förresten för att jag jobbade kvar... det var också lite positivt.
O att ALvin inte behöver gå till Sven Andre längre eftersom hans medicinering fungerar så bra så nu räcker det med VC istället. Det kändes lite vemodigt. Han är ju så bra. Det är inget fel på VC heller, men där blir man verkligen en i mängden medans man känner att André verkligen bryr sig. Ja ja, huvudsaken är ju att ALvin är frisk inte vem vi går till...

I morgon är det fredag o snart dax för damernas! Längtar som fan till... att få sovmorgon..ha ha ah! Knäppt va`?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem man går till har större betydelse än vad man tror!!!

Ha det bäst.

2009-06-04 @ 22:13:03
Postat av: Carro

:O)

2009-06-05 @ 23:10:29
URL: http://www.barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0