Sommarbilder

Tömde mobilen på lite fina bilder

Trafikfara?

Vår söta mc-kille!  Det var massa folk som stannade o kommenterade att han var så cool som körde hoj. Alvin svarade med att muttra nåt om att "du får inte göra så..." Trevlig? Asocial? Ja, eller kanske bara blyg. Eller så har han sett på tv att man inte ska prata med främlingar... För den lektionen har inte vi haft än iaf...

Är han inte bedårande söt?  O vilken jävla bra kamera det är på min nya mobil. Den är tom bättre än min riktigt kamera, hur sjukt är inte det?


Testar duschen på gården. Jag varnade honom....

...o så här gick det. Men han tyckte det var roligt, tills han kom på att shit vad kallt det är o började tjuta o tycka att det var mitt fel typ...

Anders dröm - Alvin som basketproffs. Han har ju namnet iaf - Alvin Gough - hur coolt är inte det?

Fast om Alvin själv får välja så blir han nog lastbilschaffis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0