Svärfar

Min svärfar är en härlig herre i sina bästa da´r. Han är också den mest klumpiga jag vet, tror jag. Igår satt vi i gräset utanför huset o skrev ett födelsedagskort till svärmor. Då kommer han fram, ställer sig framför oss o säger: I morgon måste ni hjälpa till med duning och uppläggning. Gunilla ska inte behöva göra nånting i morgon. Mmm, säger jag... Kan du inte hyra in nån då??*ler* Sen garvade vi andra o sa att vi självklart kommer. Gunilla blev orolig att jag skulle ha tagit illa upp? Illa upp? Jag? Skulle inte tro det... De är så olika, D är klumpig o G är smidig. De kompleterar varandra väldigt bra kan man säga. Han frågade liksom inte ens, han bara sa att vi skulel göra det... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0