Mitt Monster

var till salu för en billig penning igår.... shit pomme frite!

Det började med att han rev ut hela toarullen som om han vore typ 8 månader igen. Herregud alltså! Jag började rulla tillbaka men gav upp efter halva ungefär.
Gick ut i köket o började laga maten o fortsatte med att leta efter alla årsbesked. Fick ju reda på att jag fick restskatt igår, SKIT också! Iaf så hör jag att Alvin är i köket men är väldigt tyst. Knallar ut o kollar vad han pysslar med. Fann honom så här:



KUL KILLE!! Skällde lite lätt på honom o sa att man inte fick göra så. Då går han till vardagsrummet istället. Så blir han så där tyst igen. Då hittar jag honom i full färd med att riva sönder en bok. Då blev jag galen! Jag har bra temperament, men då var måttet rågat vill jag lova. Jävlar i havet.
Så, det var en vanlig måndag hemma hos oss. Inte så roligt. Fast om ett par dagar så blir det ett härligt minne istället....=)


Kommentarer
Postat av: Sandra R

:) Ingen mer kommentar!

2009-03-24 @ 17:08:36
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0