Helgen

I lördags var jag o Krillan på stan ett tag. Det började med kaos dock. Missade att det var "söndag" i lördags, så hon hade fått stått o väntat på bussen i en timma. Stackarn! Sen kom hon in o så gick inte bussarna hem ordentligt heller. O varken Bibban eller pärlaffären hade öppet. Så det blev en sväng på stan o sen åt vi o sen ville hon åka hem. Så då fick hon det.
Sen skjutsade jag Alvin till mormor o morfar. Han var superlycklig över att få åka dit. Fick glass direkt o var helnöjd.
Hem o göra sig i ordning o sen drog vi till festen. Alla sa att jag såg ut som Kitty? Eh, var det de som var alldeles för fulla eller var det jag som misslyckades med min utklädnad... Jag vet inte. Kanske lite av varje??=)
Söndagen var INTE rolig... usch! Jag ska aldrig mer dricka alkohol, har ni hört den förut?

Ikväll ska jag få ett samtal om en rolig grej ev... vi får se vart det leder. Fortsättning följer.

Just ja... idag får vi första leveransen från linas matkasse också. Spännande! Det som skulle vara denna vecka i påsen var: 

A Tuff:

Ungersk gulasch med créme fraiche-klick och bröd

B Medel:

Ugnsbakade koljaknyten med fänkål, dill och citron, dressade haricots verts och kokt potatis

C Medel:

Kyckling i dragonsås med ris och äppel- och mangoldsallad

D Medel:

Pasta med vitlöksfrästa grönsaker och mild och kryddig korv

E Snabb:

Tofuwok med snabba grönsaker och nudlar
 


Låter sådär va? Ja ja... man måste prova iaf...=)

Kommentarer
Postat av: kikki Liljeblad

vi har också linas. är jättenöjda. allt ät väl inte toppengott men skönt att slippa åka till affären och handla. kikki

2009-11-18 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0