Maten är tyvärr slut!?

Träffade A på lunchen. Han hämtade mig på jobbet o sen bar det iväg. Alltså herregud men den karln kan inte köra bil. Först kom en buss mot oss som han fick gasa som fan för att inte bli påkörd av. HJÄLP! Höll mig i alla handtag jag kunde hitta o garvade. När vi tillslut var framme var jag så åksjuk så jag nästan kräktes. När jag påpekade hur jävla illa han faktiskt kör fick jag till svar "du är inte den första som säger det." ha ha ha!

In på Meze, astrevligt. Vi kom dit kl 12. Kollade på menyn o valde några kolgrillade spett med potatis. Mumma! Vi åt jättegod sallad o drack Loka o hade jättetrevligt. När klockan var kanske 20 över hade inte maten kommit varpå A säger till personalen. "Den kommer strax ropade killen". Jättebra tänkte vi o tjattrade vidare. När klockan var 12,40 hade den FORTFARANDE inte kommit varpå jag börjar tjura ur lite. Fan, min lunch var ju liksom slut kl 13. Då säger idioten: "Alltså, först så glömde jag att slå in er beställning på datorn o nu har maten tagit slut". Eh va!??! Vadå maten tagit slut? "Ja, allt är slut- potatis, kött, allt är slut." Jaha, men vad händer nu då? "Jo alltså kocken håller på o gör nytt nu,men han fick ju börja om från början så det tar ju ltie tid. AMEN FY FAN!!! Men precis då kom maten. 4 potatisbitar o två små, små köttspett utan spett. Jävla skitställe. jag var/är fortfarande svinungrig när jag ätit upp.
Tillbaka till jobbet i racerfart. Jag har sån jävla otur jämt. Men vi hade mycket trevlig iaf. Tack för lunchen, A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0