Skogsmulle

För tillfället sitter jag i receptionen på jobbet. O hit kommer det diverse olika människor, det är en väldigt rolig miljö faktiskt.

Förra året när vi hade haft julbord så gick jag o en arbetskamrat ut o tog en öl ihop. Vi hamnade på Highlander. Där sitter det en lirare i toppluva, slitna jeans o fjällsrävenjacka. Väldigt mycket skogsmulle över honom. Han kommer fram o frågar om han får bjuda oss på en varsin öl. Efter mycket om o men så tackar vi ja. Vi sitter o pratar lite med honom om diverse saker, vad vi heter o vart vi varit. När vi kommer in på vart vi jobbar så får människan nåt slags utbrott. Han blir helt aggresiv o talar om att vi minsann hjälper till att skövla skogarna runt Norrköping. Eh va? Han maler på som bara den om hur dåligt det är av oss o jag kommer inte ens ihåg all skit han hävde ur sig. Det hela slutade med att han satt vid ett annat bord o kastade mordiska blickar på oss.

Igår, när jag sitter på jobbet i godan ro så kommer då Skogsmullen in här o vill prata med debattredaktionen. jag ringer på dem o en kille kommer ut. DÅ VILL MÄNNISKAN PUBLICERA EN INSÄNDARE MED BILD PÅ EN SKOG!?!?!? Men ursäkta! Först sitta o säga att vi bidrar till att hans älskade skog skövlas för att sedan komma ett år senare o vilja publicera en artikel i, vad han tycker, den största boven som funnits - tidningen. Men herregud så pinsamt! Skogsmulle get´s published!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahha gud såååå kul :)

2009-11-26 @ 13:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0