Vart är mina isskor mamma?

I helgen skulle vi åka skridskor med Alvin. Bara det att vi inte hade några skridskor. Så kom jag på den briljanta idén att dra till Myrorna. Anders vägrade gå in så han o Alvin kollade på ankorna under tiden.
In på myrorna, detta stinkande ställe. Jag fattar inte riktigt grejen med att köpa begagnade grejer, jag har lite svårt för det. O myrorna luktar så jävla illa. Det luktar unket o gammalt o det börjar klia på kroppen. Inget fräscht alls. Hittade iaf ett par skrillor i strl 30. FATTA VILKA STORA! Han har bara 28 i skor, men jag tänkte att med ett par raggisar blir det kanon! Tyvärr blev det ingen skridskoåkning iaf, men alvin var helimpad av sina nya skridskor.

i morse när vi skulle gå till dagis säger han: Mamma, vart är mina isskor? hahahah! Han ville ha dem till dagis, men det fick han inte. Men där satt han o kollade o funderade över dessa isskor med en skena under. Mycket märkligt o fantastiskt sött!


Kommentarer
Postat av: Annica

Guu va gulligt :-) Dom är för söta di små.

2009-11-24 @ 15:48:24
URL: http://sandkrabban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0