60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Fortfarande 25....
2. Vem var den sista du träffade? Vår VD-sekreterare på gatan o sen alla andra arbetskamrater.
3. Hur lång är du? 177 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Fast and furious 3
5. Vem ringde du senast? Hm...vem ringde jag senast. Det måste nästan vara mitt ex i en jobbfråga...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Räknas MMS? För då var det till bloggen, sen dog mobilen....
7. Vad är dagens planer? Sluta tidigt, hämta Alvin, kolla på hus, göra smycken... förhoppningsvis iaf.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Sms:a är ju skitjobbigt om man måste skriva mer än tre ord. Min T9 funkar inte som den ska, asjobbigt att behöva skriva allt själv o jag orkar inte uppdatera.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sen 100 år, sen är ju mamma avliden också.
10. När såg du senast din mamma? 15 år sen, nån gång i juni....
11. Vilken ögonfärg har du? Skandinaviskt blåa
12. När vaknade du idag? Vid sextiden
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej. O även om jag gjorde det skulle jag låta den vara, hatar katter! 14. Vilken är din favoritplats? Hemma? Då är det soffan. I naturen? Nävekvar, skäret. Socialt? På ett fik med mina tjejer.
15. Vilken plats föredrar du minst? Det var lätt - TANDLÄKARSTOLEN!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mitt i livet
17. Vad skrämde dig som barn? Oj, det var mycket det...det är därför jag är så tuff idag=)
18. Vem fick dig att skratta senast? Min arbetskamrat som missuppfattade ett mail jag skickade.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men de ligger nerpackade på vinden
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda, fast ingen är min.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? bara underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja. men inte för att jag inte tål det utan för att det blivit för mycket...ha ha
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!
26. Är du social? Minst sagt
27. Vilken är din favoritglass? Favorit...hm...Det får bli 88:an
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala mina skulder, shoppa lite o punga in resten i ett hus. 29. Tycker du om kinamat? Jodå.men Thai-mat är godare
30. Tycker du om kaffe? jag ÄLSKAR kaffe... med mjölk!
31. Vad dricker du till frukost? Äter oftast ingen hemma men gör jag det så är det te med mjölk. Äter jag frulle på jobbet så är det kaffe med mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Helst på rygg men anders säger att jag snarkar så mycket då.

33. Kan du spela poker?Japp, är enligt mig själv ganska bra även på det...=)
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min arbetskamrat Lotta.
37. Vill du ha barn? Jag har ett, men vill gärna ha flera
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Det förstnämnda!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt, har väl lite guldsmycken men jag vet inte om de kan kallas dyra...?
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en cigg
44. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nästan säga min son, Alvin. Han är för jävla rolig ibland. Annars är det nog Erika för hon säger ofta så tokiga saker...haha ha!
45. Välj ett ärr på din kropp? Under näsan. Slog på näsan under ett fylleslag på cykeln då jag fastnade i spårvagnsspåret o slog upp hela nyllet...typ. Såg för jävlig ut i flera veckor! Usch, hemska minne!
46. Vad har du för ringsignal? "Jag måste ringa Carina"
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, tyvärr.
48. Flirtar du mycket? Nej inte medvetet i alla fall.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen profilbild.
50. Kan du byta olja på bilen? Sånt sköter anders...som tur är. Men jag skulle nog klara det. har ett gott minne om oljebyte o Linas gamla golf i huvudet. Hysteriskt roligt! Gubbarna trodde vi var HELT bänga i huvudet.
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Läser "Inte han" av sheila o´flanagan just nu. Annars var den sista jag läste en bok av J.D Robb, men jag minns inte vad den hette.
54. Läser du dagstidningen? Läser o läser vet jag inte. Jag tittar på bilderna o på annonserna...ungefär. Kollar om jag skött mig...=)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men vi föräldrar dimper ner en gång i månaden. Det räcker... är bara för lat för att säga upp den för jagläser den typ aldrig.
56. Dansar du i bilen? Absolut!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio?? Oj, det måste vara minst en vecka sen jag lyssnade på radion o då var det Rix.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nåt på jobbet. Hade nog nåt med någons uppehåll att göra tror jag.
59. När var du i kyrkan senast? Det var på Lokes dop.
60. Vad ska du göra nu? Spara o publicera detta, gå på toa o sen jobba lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0