Fan... nån har...

...höjt priset igen.

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Hatar höjda priser!



Ha en bra dag! =))

2009-10-22 @ 10:41:57
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja typiskt nt....

2009-10-22 @ 20:14:01
Postat av: Pärlan

Den lilla pojken satt på polisstationen, han hade rymt hemifrån. Polisen frågade varför han hade rymt och pojken svarade:

- Jo, innan jag somnade igår kväll hörde jag hur mamma och pappa var väldigt bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle betalas. Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum. Där hörde jag pappa stöna och säga "Jag drar mig ur!" och mamma svarade, också stönande "Vänta lite så kommer jag också!" Så då tänkte jag att det var ju ingen idé att stanna kvar ensam och ta hand om amorteringarna. Jag är ju bara 8 år !

s

2009-10-22 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0