Rösta blått eller rött

Shit! Det känns som man nyss var och röstade. O jag röstade blått... stenblått. Kommer nog göra det nästa gång också. Men så har jag en kompis som är jävligt insatt o  hon tvärhatar alliansen. O jag som inte kan nånting. Har jag fel då? Eller är jag bara jävligt oinsatt. För jag kan ju inte säga att jag är ointresserad, det handlar ju faktiskt om mig, min familj o min framtid. Men att rösta på sossarna känns verkligen fel. Really, really wrong.  HJÄLP!

rund m symbol färg    


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Det handlar om vilken idé man tror på..läser man alla partiprogram så låter allt så bra, så då får man titta på hur man vill att det ska vara, vilken grundidé man tror på oavsett vilka personer i resp. part som framför den just nu..!!!

2009-10-23 @ 15:19:03
Postat av: Pärlan

By the way..hon tvärhatar inte alliansen, bara den syn på människorna som dom har..

2009-10-23 @ 15:20:42
Postat av: Anonym

RÖTT RÖTT RÖTT



Rött kanske inte gjorde alla rätt när de styrde men blått gör verkligen allt fel!

2009-10-27 @ 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0