Augustifesten är i full gång...

O vi har inte sett eller gjort nånting på den...ännu. Idag ska Kristin o jag gå på marknaden o i morgon ska Alvin o jag till vasaparken på barngrejerna o sen ska vi åka karuseller... SEmester o allt har vi o jag/vi orkar inte ens ge oss ut... dåligt... vi har helt enkelt blivit förslappade...

O på tal om förslappade. På måndag kör vi... då jävlar. Nu finns det ingen återvändo. Nu har jag hitta till the big 8-0 o lite till... då finns det inget försvar längre. Jag har blivit ett fetto. Vad ni andra än säger för att vara snälla så är det fakta. Jag är FET... inte lite mullig, inte "det är bara en kebab". Nä, jag är FET... F E E E E E T... Det ska bort nu. Ska köpa träningskort på rörelsegruppen, försöka köra lite styrka på jobbet. Men ner ska jag...
kanske ska lägga upp ett fettokort som skäms-morot...?? Men vågar jag det... vi får se...=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ett fettokort!? Ha ha ha Skämsmorot , du är för rolig :-)

2010-08-21 @ 16:44:44
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Unsan

Carro- det är inget roligt alls med det hela... Buhu,buhu...

2010-08-21 @ 23:30:49
Postat av: Carro

Näää DET är inte roligt, DU är rolig hi hi



Jessan och jag startade ett fetto måndags mail, mellan bara oss 2 alltså. Du kan få vara med om du vill? Vi har skrivit upp veckor och så ska vi varje måndag fylla i vad vägen stod på.. Bara för att sporra varandra :-)

2010-08-22 @ 19:45:09
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0