Överbelastade

Jobbet är kaos, kaos, kaoooooos! Har ingen hört talas om internet o att man faktiskt kan göra saker via webben? Det verkar inte så om man ser på antalet samtal vi har. Det är helt galet! Växeln brakar ihop hela tiden, vi hinner inte ett skit o allt handlar om nödlösningar. Tänkte skriva "allt handlar om att överleva" för det är så det känns ibland. O en del är så himla otrevliga o ska ha svar på de mest vrickade saker, men hallå? Jag vet inte! Jag kan inte säga varför just DU inte fått din tidning idag. Vi är ledsna att den inte kom, men hallå. Saida finns inte på det här numret, ring nån annan vill man säg ibland.

Det kanske har med värmen att göra, folk måste få gnälla av sig lite. PRecis som jag själv.
28.8 grader inne i köket just nu. Hur fan kan man komma p åatt man ska plasta in ett sekelskiftshus mitt isommaren?? Vilket jävla blåbär, ärligt talat, som kom på den briljanta idén. Ringde som vanligt o klagade o krävde kompensation, vi kan ju inte vara hemma. Men vi får väl se, det blir säkert inget som vanligt.

Men en sak som är bra - det är bandit rock. Det är min nya favvo! Heja NTM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0