Min dröm

Jag har en dröm. Eller jag har flera drömmar, men det är en som är mer aktuell just nu än de andra. I över fyra år har jag velat detta, men nu känns det väldigt aktuellt - med 2 toaletter. Man får inte ens skita i fred hemma vårt kaos. Är det inte Alvin som står o studsar o säger att han OCKSÅ är bajsnödig så är det Anders som ska borsta tänderna. Men snälla? Måste ni göra det NU? O låser man dörren så blir man nästan dödad med arga ögat för att då kommer alla försent. Jag vill bajsa själv. Utan unge som hänger i dörrhandtaget, utan karl som springer in o ut, utan unge som också ska bajsa - varför ska han alltid göra det när jag sitter på toa? Är inte det konstigt.
JAG VILL HA TVÅ TOALETTER NU! Inte sen Alvin var liten har man fått suttit själv o filosoferat. När han var mindre var man tvungen att sitta med honom i knät, nu är det ju lite bättre för nu står han ju bara brevid o frågar vad man gör 100 ggr.
Så här ser det ut hemma hos oss en vanlig bajsstund.
*Jenny sitter på toa
*Alvin öppnar dörren - Vad gör du mamma?
-Jag bajsar.
-Jag är också bajsnödig. MAMMA!! Jag bajsar på mig!
-Nä, men du får vänta! Stäng dörren!
*Han stänger dörren. Det går 10 sekunder.
*Alvin öppnar dörren, hänger i handtaget.
-Vad gör du mamma?
-Jag bajsar fortfarande.
-Är du klar snart?
-NÄ, men nu räcker det! GÅ UT! Jag säger till när jag är klar!
*Alvin går ut. Det går 10 sekunder.
*Alvin öppnar dörren.
-Mamma, vad gör du nu?
-FÖR HELVETE!! GÅ UT HÄRIFRÅN NU!
*Alvin öppnar dörren o går ut. Det går 10 sekunder.
*Alvin öppnar dörren o hänger i dörren.
-Mamma, vad gör du nu?
-JAG TORKAR MIG! UT!
*alvin stänger dörren, jag spolar o går ut.

Fattar ni mitt dilemma? Jag vill bajsa ifred, sitta där o filosofera. Inte bli helt sönderstressad för att monstret inte kan vara ifrån mig i några sekunder. Buhu!

Kommentarer
Postat av: Cammen

Hahahaha förlåt att jag skrattar men du skriver så underbart!!! Klart du ska få bajsa ifred jag röstar för 2 toaletter!!!

2010-09-15 @ 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0