Poopoo...

Alvin o jag cyklar till dagis. Vi parkerar cykeln utanför o kliver av. Alvin springer omkring lite.
-Mamma, vänta! Jag ska bara ta bort ett löv, säger Alvin o ställer sig o ska ta bort "lövet". Bara det att lövet är mjukt o brunt o kommer från ett hundarsle!
-Blääää mamma, vad är det här? säger Alvin med skit på hela handen o torkar av sig på västen
-NEEEJ! Vänta, skriker jag!
Det var skit tamejfan överallt! På hans händer, på hans väst, under skorna, på mig... fy fan! In på dagis o försöka att inte ta i nåt. Försöka tvätta bort skiten under skorna var ju så där lätt i springorna. Hans väst klarade sig rätt okej ändå. Men fy vad det luktade!

Kommentarer
Postat av: Carra

Uuuueeeeck hata lata hundägare som inte plockar upp efter deras hundar

2010-09-08 @ 09:36:56
Postat av: Cammen

Hahaha ledsen men hysteriskt roligt men ok lite äckligt också hahaha

2010-09-09 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0