Sammandragningarnas mekka

verkar ha sitt säte i min mage... OH MY GOD! Ska det vara så här i 10 veckor till? Positiv? Ja, visst...*ironi*
Hur ska man palla att ha det så här? Tur man ska till BM på fredag, då får vi prata om detta. Jag försöker ju ta det lugnt, men det är inte alltid så lätt på en kundtjänst. Det ringer ju en del så att säga...

Ja ja, den som väntar på nåt gott... O det gör vi ju verkligen! Tänk att vi ska ha en lite bäbis snart! Helt galet! Man längtar så mycket o jag tror det är därför jag gnäller. Bifogar några bilder på mitt andra hjärta. Så ni får se vad vi har att vänta... *kärlek*
    
 

Älskade unge!


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Jaa, snart nog har ni en liten raring hos er. Två härliga barn att älska och njuta av. Vet ni vad det är för kön, eller ska det bli en överraskning?

Härda ut, snart är det dags!

2011-09-08 @ 11:23:48
URL: http://www.aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0