Då kör vi!!

Nu har jag gjort dessa övningar. Jag inser hur sjukt otränad jag är. Max antal armhävningar för mig var fyra. Med knäna i. En minuts planka? Eh nä va!! 20 sekunder var Max. Sen dog jag. nästan iaf. Men jag orkade bara tre upprepningar. Otränad så INIHELVETE!! Ont i magen fick jag också. Sen är ju frågan- är man lös Downs There om det " fladdrar" när man hoppar?! Ha ha ha. Eller är det lite 70-tal över det hela?? Frigjort till tusen o troslös?! Ha ha! inte direkt va? O jag som bad kirurgen att tajta till det hela när jag opererades. Hon verkar ha ignorerat mitt önskemål.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Det verkar att vara både löst och frigjort alá 70 tal...:):)



Du får mig alltid att asgarva högt...



Vi ses på lunch snart hoppas jag!

Kram KickiD

2011-12-08 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0