Helgens bravader

Efter dansen o lite andra sysslor så kom farfar o hämtade Alvin så Anders o jag fick lite egentid. FUCKINGJÄVLAUNDERBART! Jag gick o la mig direkt o sov i 1,5 timme. Så skönt. Anders väckte mig o då hade han både lagat mat o tvättmaskinen var igång. Underbara man, jag älskar'n!
Såg två filmer. En som handlade om smarta apor o den andra hette cowboys and aliens. Apfilmen var kanon men den andra var rätt kass faktiskt. Sov sen till 10.15!! Med amning däremellan såklart. Det var så skönt!!
Upp o städa, hämta Alvin o sen till HC. Totalt kaos! Varenda tonårig tjej o varenda unge i hela stan var där. O skrek. O tjöt. Galet! Alvin var så lycklig efteråt!
På väg från HC undrar Alvin varför tjejerna skrek o grät när de såg Erik saade. Jag svarar att de gör så för att de är kära ihonom. Då säger Alvin:
- Filippa är inte kär i mig längre. Inte i Vilgot heller. Hon är kär i sin granne. Men vet du? Vilgot o jag har ett team o vi ska hitta tjejer.
Eh?! Ha ha ha.
Hem o packa upp alla varor o baka kladdkaka till våra gäster. (min nya grej är att bröa formen med pepparkakskross för att få en julig känsla, fantastiskt gott!)
Sen kom Neila, Lillie, Julia, pihla o Monika o hälsade på. Agnes fick jättefina saker! Bla en acdc-body. Cool!
Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0