Bollywood

Jag ska gå ner i vikt. så enkelt är det. Fick med mig Tina på att testa Bollywood idag. OH MY GOD!!


Det var rumpskak o det var dubbelduttar. Det var hopp o det var snurrar. JESUS CHRIST! Kul var det, men herregud? Man är verkligen som en bensinpump`! Vadå vicka på höfterna? Vilka höfter? Hur gör jag? Ni vet hur stela killar brukar kunna vara o så ska de dansa? Så så jag ut. Tina också för den delen. Svetten den sprutade ut. Fötterna domnade bort. Skapligt otränad. Men eländet var inte över. Sen skulle vi avsluta med styrka. Jag tog de lättaste vikterna, tänkte att det här grejar ju jag. Tina gick o bytte o lyckades få 3 kg hantlarna. Stackare! Jag dog nästan. Utfall med utsträcka armar, biceps, triceps, knälyft osv. Hur kan man vara så otränad? Jag är ju som ett spädbarn i kroppen, slapp o svag. Bara att på mig är det inte gulligt - bara oansvarigt o fult. Dallrande armar, Yeah baby kom så ligger vi med varandra. Hell No, H20..! Stackars Anders... jag känner med honom...hahahah!

Hör ni inte av mig i morgon så kommer anledningarna här:
1 - jag kom inte upp ur sängeng
2 - jag kom upp ur sängen, men kan inte gå till jobbet.
3 . Jag är på väg till jobbet, men kommer inte fram förrän vi stänger.
4 - Jag kom upp ur sängen, kunde gå till jobbet men kan inte använda armarna.
5 - Jag kom upp ur sängen, kunde gå till jobbet, kan använda armarna, men har inget blod o huvudet än.
6 - Jenny är bara en blöt fläck på huvudkudden o finns inte mer.
7 - Ovanstående gick bra, men jag blev påkörd eller ramlade på väg till jobbet.

Håll tummarna!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0