Ont, det gör ont...!! Undra om allt eländ...

Ont, det gör ont...!! Undra om allt elände ska komma nu på en gång, eller om det bara är en tiifällighet. Jag har ont mellan skulderbladen på dagen och om nätterna vaknar jag o har så ont i ländrygg o höfter. Att jag har ont mellan skulderbladen är bara mitt egna fel- jag är lat. Jag har blivit tillsagd hur länge som helst att jag måste träna upp mina muskler i ryggen, men har struntat i det. Lite komiskt är det ju att jag är totalt ointresserad av träning när jag lever ihop med en Karl som är träningsnarkoman. Ländrygg/höft vet jag ärligt talat inte varför jag har så ont i. Jag har aldrig hört talas om nån som har foglossning bara om nätterna. Jag har provat att ligga på spikmatta, lagt mattan under madrassen så det blir hårt- inget funkar. Idag ska jag ta fram två liggunderlag o lägga under madrassen, det hjälpte när jag väntade Alvin så håll tummarna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0