Jävla kärring

Nästan varje morgon så möter jag en kärring med en hund. O nästan varje morgon så säger hon ” Man får inte cykla på trottoaren”. O första gångerna så ignorerade jag bara det där, för att så småningom säga typ ”skit i det”, ”bry dig inte om det” osv… En morgon skällde jag tom på henne istället, för då stog hon mitt i cykelbanand. Alltså, det är en sjuk nivå på det hela. O hon är nog inte riktigt 100.

Men så igår, så hinner jag bara komma ut från porten så ser jag den där jävla kärringen vid övergångsstället. O jag kommer cyklandes… o hon säger, som vanligt, ” man får inte cykla på trottoaren”. O jag exploderade totalt o vrålade typ: ”Nä, nu jävlar är det du som håller käften. Du behöver inte säga åt mig varenda jävla morgon, jag kommer ändå fortsätta. ”man får inte cykla på trottoaren” säger hon igen då typ. ”men är du min jävla morsa eller, håll käften på dig jävla kärring” Typ… jag var helt vansinnig. Så cyklar vi därifrån…. ”Mamma, man får inte säga så”. GULP! Nä, det får man inte… ”nu kommer inte tanten få några julklappar av tomten, för hon var dum”. Ja, det var hon….=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0