Livet är inte helt svart trots allt

Fy fan säger jag. FY FAN! Jag har legat nere för räkning vill jag lova. Har varit så sjukt sjuk. Det var länge sen. Har inte rört mig från soffan på fyra dagar. Bara legat hela tiden, helt slut. Jag är fortfarande inte bra, men idag ar jag iaf orkat gå upp ur soffläget. Tom ätit lite. Igår åt jag inte förrän anders kom hem vid 17.30 o inte ens då kunde jag äta, åt 1/4 dels pizza.

Känner mig helt isolerad, men jag orkar verkligen inte. Lina ringde igår o skulle kolla så jag levde, det enda jag gjorde var att skratta i telefon. Åt mig själv. Jag verkligen ASGARVADE. Hon trodde nog inte jag var riktigt klok. Men ni vet, legat asdålig inte pratat med nån annan än alvin o anders o sen vara så jävla snorig att när man säger mamma så låter det som babba... då fattar ni statusen på mitt snorläge igår? ha ha ha... Babba...

Alvin hittade ju BTW mig sittandes framför frysen, med dörren öppen, med huvudet lutandes in i frysen mot en låda tjutandes. Stackarn! Värsta traumat. "Mamma? Är du ledsen? Ska jag hämta pappa?" Ja... svarade jag. Så hör jag hur han säger: "Pappa, mamma sitter i frysen o är ledsen" ha ha ha ha... stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0