V 37... 28 dagar kvar. Det är nära nu. När...

img_3910 (MMS)

V 37... 28 dagar kvar. Det är nära nu. Närmare än vad man tror. Snart sitter jag i samma hörn som nu o tjuter av glädje o blues istället. Som jag längtar. Men idag har jag haft mycket sammandragningar. Har känts som en konstant träningsvärk mest hela dagen. Jag minns inte att jag hade så med Alvin men jag fattade ju inte ens att jag hade värkar med honom. Så hur ska jag veta nu då? Min största skräck just nu är att vattnet ska gå på jobbet. Vad gör jag då? Vi har grå heltäckningsmattor. De skäller på oss när vi spiller kaffe på mattorna, blir jag betalningsskyldig om vattnet går då? O tänk om jag börjar blöda? Hjälp! Kan man lägga ut plastsäckar runt omkring mig? Såna saker tänker jag på. O att jag kanske borde packa bb-väskan. Men än så länge tänker jag vidare på det. Måste ju packa en bb-väska till Putte också. Han ska ju antingen sova hos svärisarna eller så kommer de hit. Det beror ju på när vi får åka. Ja ja.. Ungen kommer ut på nåt sätt o reSten ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0