Guds gåva? Som ni förstått så har ju jag h...

img_9216 (MMS)

Guds gåva? Som ni förstått så har ju jag haft stora problem med halsbränna som i sin tur lett till sömnlöshet eftersom jag får gå upp o spy tillslut. Sen blir det ju inte bättre av att Putte envisas med att komma in till oss varje natt. Tjat tjat tjat, jag vet men jeez vad jobbigt det varit. Nu verkar en del av eländet ha löst sig. Maggan, min bm tipsade om den här medicinen istället för att tugga novalucol i parti o minut. I löööööv it!! Jag springer inte upp o spyr, jag kan ligga ner o sova, jag kan dricka vad jag vill! Fantastiskt, det är borta!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att det hjälpte! :)

2011-09-06 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0