Onsdag?

Funderade på vad det var för dag idag. Blev osäker. Då tänkte jag på vad det var på tv igår. O vad det var på tv ikväll. O blev glad! Mina favoritprogram ikväll, Grey's och Scandal. MEN HUR TRAGISK ÄR MAN??

Ja ja... Onsdagen har svischat förbi. Som alla andra dagar. Kanske för att de i princip ser likadana ut? Varje dag.

Postade traderapaket idag. BLÄ! Verkar ha vägt fel så jag gick +-0 på affären. Skit!

Var på bibblan o hämtade en ny bok av en av mina favoritförfattare, marian keyes. Alvin lånade ett spel.

Kollade på matta till Agnes rum hos Nyströms mattor. Rusade in o S tjena tjena känner ni igen mig!? Det gjorde de INTE. Rullgardin ner!;) jag jobbade ju lite extra där för 100 år sen.

Hem o bada liten, käka julmat, kolla tv o sen läsa lite. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0