Alvins skor- the story

Varje år så köper vi, precis som typ alla andra barnfamiljer, vinterskor till vårt barn. De senaste åren har vi köpt dessa till ett schysst pris på Skopunkten. De har alltid varit jättebra.
Vi går till skopunkten även detta år och inhandlar den gamla vanliga skon.
Alvin verkar nöjd men efter bara någon vecka upptäcker vi att han är blöt om foten. Går då tillbaka med den o får byta till en ny utan några problem. Känner mig väldigt nöjd med servicen.
Veckorna går. Alvin använder skorna varje dag. Efter ett tag säger han, när vi gått rätt långt, att det gör ont i benen. Jag tror då att det beror på växtvärk. Sen servi att han går helt snett pärms foten. Frågar om det gör ont. Nej. Är de för stora? Nej. Nähä.
Idag går vi förbi din sko, de var närmst, o ska prova att lägga i en sula. Hon mäter, tittar i skon o säger att "lite stora är de nog". Alvi ns fot är blöt. Igen. "läcker skorna? Nej jag har fotsvett, svarar han. " tar upp skon o ska stoppa i vår nyinköpta sula, o då ser jag det. Hela j-a innanmätet är borta ? Sulan o fodret är typ borta! Sulan äär liksom uttrampad så han går ju på gummit. Jag blev skitsne o älgade upp till skopunkten. Men de var sin vana trogen o var super serviceminded! Inga problem. Vi fick nya skor. Fast annan modell. Vågade inte chansa på tredje gången gillt faktiskt! Alvins kommentar:
Coolt! Vi får nya skor. Utan att BETALA?!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0