En helt ny värld

Öppnade sig när vi svängt av från vägen. Hade knappt en aning om att drt fanns där ens - stenkrossen i Ludden. Hjälp! Det var en lite läbbig ny värld. Stora maskiner, berg av grus. O lustiga män i hörselkåpor som säger "följ efter mig" samtidigt som de önskar att de var någon annanstans. För inte kan man väl tycka att ens jobb är kul när man bara lastar grus? Eller? Vad tror ni? Jag tror. Jag tror att det kanvara så att maskinerna får liv på natten. Det var en sån känsla där...;)
På med grus, tuffa hem i 50 o sen står det självklart en bil i vägen så det blev skottkärran som fick jobba. Jag lastade gruset från flaket o A tippade ur kärran. Behöver jag säga att jag har en brännande känsla i hela armarna?;)

Halva dagen kvar.. Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0