Uppdatering från mig

ja vad ska man säga? Appen funkar inte o det går inte att mms:à längre. Skit är det! Jag använder ju bara mobilen för att blogga. Aldrig att jag skulle få för mig att veva igång datorn för att publicera ett inlägg. Hell no!!

Vad händer här då? Jo:
-Friggeboden är delvis uppe. Den saknar tak o golv o står totalt inplastad i väntan på att det ska sluta regna.
-Agnes har fått två tänder. Har jag sagt det? Ont som fasiken gör det när hon ammar.
-vi har nästan slutat amma. Trodde jag. Men när jag tänker efter så ammar jag nog 3-4 ggr om dagen. Men hon äter mat också. Den lilla tjockisen!!
-Alvin är färdig med simskolan. Han kan näääääääästan simma!;)
-T&R är numera herr o fru! Tjohooo! Det var galet roligt o de var fantastiskt vackra! Själv kände jag mig inte lika vacker. Underklänningen åkte upp o klänningen åkte ner. Herregud! Jag gick o drog o drog i alla delar!
-Jag gör egen flädersaft! Vuxet värre! Men ännu vuxnare är att jag tänkte göra marmelad av resterna. Läste att man kunde göra det så jag tänkte prova. I morgon ska saften vara klar men jag har smygprovat lite. MUMS!!
-Alvin fick en radiostyrd bil av syrran o Co När han fyllde år. Den har aldrig funkat som den borde, batteriet laddar ur sig. Ringde Citygross där den är köpt o det skulle inte vara några problem men de skulle återkomma. Men de hörde aldrig av sig!(riktigt dåligt!) så idag ringde jag igen. Dwt hela slutade med att vi får tillbaka pengarna för de hade inga kvar. Jävla skit! På ALLA andra ställen där den finns så kostar den 200 spänn mer! Så inte värd det! Så nu ska vi hitta på nåt annat att köpa istället.
-imorrn blir det jordgubbsplockning om det inte regnar o vi inte ligger för döden.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Skönt att få ett livstecken ifårn dig. Väntar på sms från Agnes ang lunch och kramar...

Jobbar och sliter ngr veckor till....

Puss Kicki

Svar: Bejbi!! Vibygger o målar o har oss. Tiden springer iväg!!! Skit är dwt! Jag återkommer! Kraaam!
Jenny Ekholm

2012-06-29 @ 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0