Besviken

Jag måste bara få ur mig lite. Ibland är jag så naiv. Jag vet det själv men ändå faller jag tillbaka o tror alltid det bästa om folk. Säger du en sak till mig så tror jag självklart på dig. Jag står ju inte där o tror att du blåljuger mig rätt upp i ansiktet. Menvarför ens säga nåt? Jag fattar inte. En gång är ingen gång. Jag tog dig tom i försvar! Du säger det en gång till och jag tror dig, såklart. Men du höll det inte. Den här gången heller Det gör mig besviken! Vi känner inte varandra, nej det gör vi inte, men borde inte det göra att man vill göra som man säger ännu mer? Vi har också planer. Vi gör också saker. Men på grund av dina ord har vi varit begränsade. Inte så bra. Inte bra alls.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad händer gumman? Jag ringer till dig idag Pösss

2012-05-16 @ 07:35:14
Postat av: Emma o Majas mormor



Jag blir jätteledsen när jag läser detta. Hur kan någon göra så? Jag vet att vissa människor ofta talar och säger osanningar. Nu vet jag inte vad som har hänt eller vem som har sagt något till dig i detta fall. Men jag blir också ledsen när någon inte är ärlig mot mig och försöker lura mig.



MEN jag är en naiv person (om man nu kan kalla det så) som också alltid (nästan) tror och litar på vad folk säger. jag är blåögd på 2 sätt. Jag vill ju tro att folk är ärliga och sanningstalande. Vet inte hur många gånger som jag själv har trott gott om folk när sedan andra har sagt till mig att jag har blivit lurad.



Hoppas att du i alla fall får en bra dag nu, Jenny.

kramar från mig till dig och barnen

2012-05-16 @ 08:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0