House of horror

Det var vårt hus i morse. Fy fasiken.

Vaknade 5.43 av att Agnes började gnälla. Hela familjen låg o drog sig ett tag. Mysigt!
Gick upp o plockade fram kläder till barnen o sen gick vi ner, Alvin jag o Agnes. Anders hade redan åkt. Går in i tvättstugan o byter blöja o klär på Alvin. När jag är klar sätter jag Agnes i vardagsrummet o går sen ut i köket o diskar en nappflaska o ställer sen in den i micron. 30 sekunder. Då hör jag ett vrål från Agnes o sen dunk, dunk, dunk. Rusar ut i hallen o ser ungen ramla nerför trappen. Allt går som i slowmotion. Alvin har glömt stänga grinden o Agnes har få lyckats klättra uppför HELA trappen för att sen ramla ner. Det var så otäckt! Mitt hjärta bankade på i 120. O som ungen skrek! Herregud! Men allt verkar ha gått bra, hon blev nog bara rädd. O jag med. O Alvin. Stackarn! Men han kommer nog aldrig mer glömma stänga grinden:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt att det verkar ha gått bra för söta lilla Agnes. ja, man sätter lätt hjärtat i halsgropen när det händernågot sån´t här.

2012-10-10 @ 14:17:06
Postat av: Emma o Majas mormor

så skönt att det verkar ha gått bra för söta lilla Agnes. ja, man sätter lätt hjärtat i halsgropen när det händernågot sån´t här.

2012-10-10 @ 14:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0