Bröllat

Camilla & Pehrs bröllop var helt fantastiskt! De var så vackra, som tagna ur ett bröllopsmagasin, sången var fantastisk, middagen hysteriskt rolig o festen var galet utmattande. Jag sov sött sen!
Vårt inövade tal gick precis som det skulle, kanon!
Våra presenter var ju bara bäst-såklart. Även om jag är grymt avundsjuk på deras nya kitchen aid. Jag vill määää!
Ena presenten är ju fantastiskt bra. Vi köpte vita koppar där vi sen skrev ner vigsellöftena på o sen la ner i en kartong som vi klädde fint. Vi la sen ner tepåsar där vi bytt ut etiketten till foton på oss damer o även på brudparet. Hur jag kunde glömma ta ett kort på slutresultatet är för mig en gåta!! Eftersom jag gjorde typ allt med den i den blev så himla bra så är jag såklart extra stolt! Hoppas teet smakar bra varje morgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0