Nu när jag ändå är vaken...

...så kan jag ju skriva lite till...:)
- jag kommer inte få sova ett skit inatt, med eller utan fot i nyllet, jag hostar ändå upp mina lungor i parti o minut. Gud så sjuk jag är! Buuhuuu!!
- Anders har målat fönstren idag. I regnet. Under markisen. Gissa om han frös. Så han bad om en brasa o en brasa jag fixade!
- jag fixade en schysst brasa även igår! I grillen. Ofrivilligt. Det är andra gången det händer. Stora lågor slår upp på sidorna av grillen o så ligger det några fina kolbitar för oss där att dinera. Mums! Jag misstänker starkt att jag är bannlyst från grillen resten av livet... Wohooo!!👍
-maten ikväll bestod för ovanlighetens skull av kött o pomme. Oh så.... Tråkigt. Men gott!
-samtidigt som jag lagade mat fick jag för mig att baka?!!! Så jag satte en deg på jäsning, började laga mat, fortsatte bakningen med att ge mig på att göra drömmar oxå. Rosa. Och gröna. De ser vidriga ut. Ja ja. Åt min mat o bakade sen ut jäsdegen o gjorde min mammas supergoda ost-&skinkgifflar. Älskar dem. Många minnen med mamma i dem. Men de smakar gott också!
-Kolmården i morgon då. Vi o resten av norrköpingsområdets alla barnfamiljer. Pust. Hoppas jag mår bättre bara.
-50 shades of Grey? Har ni läst den? Den stora snackisen? Den har ju sålt i otroliga siffror men jag ser på webben att den är lite too much enligt vissa? Ja ja. Den ligger i minbokhylla o väntar på att bli läst. Måste läsa ut "sommarbruden" först...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är också nyfiken på den boken men läser på Maggans blogg (du med) att den är för mkt!!? Återkom gärna med en recension så jag vet! Lite lästorka här för tillfället, vet inte riktigt vad jag ska ge mig på! Kram kram

2012-09-30 @ 12:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0