Pyssel

Ibland bara måste jag. Då måste kreativiteten få flöda. Jag önskade att jag hade mer tid för pyssel i att jag hade en symaskin. Det önskar jag mig. En symaskin. O en kitchen aid. Gud vad jag skulle pyssla. Fast jag skulle ju säkert inte få mer tid för det. Eller ingår det extra timmar i en symaskin?
Idag drog det i pysseltarmen i alla fall. Gjorde enkla blomdekorationer. De blev rätt fina tycker jag.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/494164/images/2012/pic_50598c9b9606ee48dd2bc9da.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Carolina Tjäder

Jaaa jätte fina!!!! :-) Jag fattar inte, jag kan inte se bilderna i mobilen som du skickar på mailen.. Ja ja hur som helst fick jag ju se dom här istället :-)

2012-09-19 @ 14:13:17
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Mona

Inte heller jag kunde se bilderna i mailet men jag håller med Carro! Superfina!!

2012-09-19 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0