Tårar

Har det kommit en del idag. Att lämna barnen idag var jättejobbigt. Allra helst Agnes. Men hon var lika glad som vanligt. Hejjå säger hon glatt o hjärtat smälter. Några tårar rann nerför min kind. Sen var det Puttes tur.
-du kommer inte förrän halv sex va?
- ja det kan vi säga.
- bra!
Jag försökte pussa på honom men hade helt plötsligt bara en slingrandes ål till son. Oops!

Jobba hela dagen, titta på lite bilder på dem o allt gick bra.

Gick hem lite tidigare o kommer till skolan 16:45.
-men mamma?!! Du skulle ju komma halv sex?!!!
Oops!

Kommer till dagis o då brast det nästan. Där satt hon. Lilla hjärtat! Så trött! Men glad iaf. Allt hade gått jättebra men de frågade om det var ok att hon sov en sväng på eftermiddagen också om det behövdes. Kör bara!

Hem o laga mat. Som tur är så har jag varit lite förutseende o lagat massa matlådor som bara är att ta fram o värma. Snabbt o enkelt!

Sen duscha, välling, kolla tv, borsta gaddar, läsa bok. Snark! 1,5 timma fick vi tillsammans. Det känns för jävligt! Jag hoppas det blir bättre o att det är ovanan som gör att det känns så här. För fy fan vad det känns! Tårarna slutar inte rinna. BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Carro Barro

Älskade hjärtat! Kram på dig!

Svar: kram!
Jenny Ekholm

2013-02-11 @ 21:14:20
Postat av: Lina

puss!

Svar: kram
Jenny Ekholm

2013-02-12 @ 10:36:31
Postat av: Hanna

Usch börjar nästan grina bara jag läser det här! Om 3 veckor är det min tur.. :( inte o lämna på dagis men att bara få en kortis på kvällen! Hoppas det blir bättre! Kram Hanna P

Svar: Åh, vad glad jag blir att du snart är tillbaka! Hurray! Men det suger att lämna barnen... blä!
Jenny Ekholm

2013-02-12 @ 11:05:15
Postat av: Mona

Kram till dig, vännen!

2013-02-12 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0