I morgon smäller det!

Usch! Idag löper känslorna amok. Min lilla prinsessa börjar inskolning i morgon.
Hon är så jävla gullig, åh man kan inte annat än älska den där lilla ungen! Hennes leende lyser upp hela rummet, hennes skratt smälter isar o nu kommer inte jag få vara med henne hela tiden. ÅNGEST!
Jag vill vara hemma med henne för alltid! (Säger jag nu när jag är lite sentimental, jag vet!)
Samtidigt så behöver JAG börja jobba igen, dra in lite cash o få bli lite vuxen igen. Man kan kanske inte gå o dra i pyjamas jämt o ständigt?! Häromdagen frågade en granne om jag ville komma in o dricka kaffe. Jag fick tacka nej för jag gick fortfarande i P.J. Ha ha ha

Håll tummarna för oss i morgon o två veckor framöver. O träffar ni mig storbölandes nånstans så vet ni att det här är nog den mest troliga anledningen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0